New kids store in town! 🥳

Vă povesteam, în urmă cu un an, cum îmi plăcea să mă plimb la raionul de jucării și să le admir, atunci când nu aveam copil.

Ce-i drept, atunci făceam asta în supermarket, unde selecția era destul de slabă.

De când avem copil, n-am mai ajuns des în magazine fizice, așa că ne-am mutat în online.

Apoi am auzit că s-a deschis Smyk și ne-a ros curiozitatea să mergem și noi.

Ne-am dus, bineînțeles fără Chloe, deoarece e într-o perioadă în care vrea o jucărie pe secundă și îmi doream, totuși, ca la un moment dat să putem pleca de acolo.

Smyk s-a deschis în incinta Electroputere Mall, în pavilionul C-D, mai exact, în corpurile exterioare pe aceeași linie cu Dr. Max, în paralel cu Media Galaxy și Decathlon.

Odată intrat acolo, nici ție, adultului, nu-ți mai vine să ieși.

Au o selecție foaaarte mare de jucării la păpușile Barbie, la Lego și tot acolo găsim toate jucăriile din reclamele de la TV care ne fac viața grea zilele astea, înainte de Paște.

Și apropo de Paște, la Smyk All for Kids Craiova au un catalog cu oferte pentru perioada aceasta.

Am fost surprinsă să descopăr că dorința mea a devenit realitate: în sfârșit s-a deschis un magazin cu articole pentru copii de la A la Z.

Am văzut că au și veselă, atât pentru începerea diversificării, cât și pentru copii mai mari, scaune auto, cărucioare, fotolii, pătuțuri, scaune de masă, dar și haine.

Hăinuțele pentru grupa 0-3 ani sunt adorabile, însă am găsit și câteva pentru fetițe mai mari ( presupun asta pentru că părea că-mi vor veni și mie) care erau super cool.

Pe noi ne-a prins vizita aceasta deja cu cadourile de iepuraș pregătite, însă tot ne-au mai atras atenția anumite lucruri și am ajuns să plecăm acasă cu acest ursuleț care acum face parte din familia noastră, a primit numele de “Happy” și dimineața o duce pe Chloe la grădiniță, apoi trage un pui de somn în mașină până când termin eu serviciul.

So, ați fost deja la Smyk?

4 gânduri despre „New kids store in town! 🥳

  1. Mă bucur,acum voi găsi în magazin tot ceea ce îmi doresc pt. nepoțeii mei fara sa mai alerg prin alte locații. Voi economisi timp și bani.

    Apreciază

    1. Chiar săptămâna aceasta voi vizita magazinul. Am un eveniment important . Îmi trebuie un cadou frumos pt o fetiță.

      Apreciază

Lasă un comentariu

Proiectează un site ca acesta, cu WordPress.com
Începe