Memories last forever

A trecut ceva timp de când ne-am întors din vacanță și, cum nostalgia mă tot împinge să mă uit peste poze, am decis să developez câteva fotografii și să fac o fotocarte cu amintirile de anul acesta, să nu mai dau mereu scroll prin 40.000 de fotografii.

M-am uitat pe site-ul celor de la Empik Foto și am ales să scot în jur de 100 de poze în format clasic, pe hârtie mată.

Mi se pare că am făcut o alegere perfectă pentru că se văd mult mai frumos față de cele pe hârtie lucioasă.

Poți alege chiar și o cutie specială pentru păstrarea acestora. Bineînțeles, acest serviciu se oferă contra-cost.

https://www.empikfoto.ro/developare-poze

Am făcut și o fotocarte de 20×30 cm cu cele mai frumoase amintiri de anul acesta.

Pe site-ul lor, nu doar că poți developa poze sau să faci fotocărți, ci poți găsi un cadou personalizat perfect precum: cărți, calendare, căni, tablouri, huse de telefon, puzzle, mascote sau perne.

Acestea sunt doar o parte dintre ele, deoarece pe site găsești o mulțime de variante.

Neapărat trebuie să arunci o privire:

https://www.empikfoto.ro/fotocadouri

Pe mine Empik Foto mă ajută să păstrez cele mai frumoase amintiri. Tu cum faci asta?

Lasă un comentariu

Proiectează un site ca acesta, cu WordPress.com
Începe