Locuri de vizitat în apropiere de Craiova #1

Deși Chloe e destul de liniștită în mașină cam de vreun an, mereu când plecăm doar un weekend încerc să găsesc locuri cât de cât aproape de Craiova pe care să le vizităm și îmi doresc să existe o noutate și pentru noi.

E destul de greu pentru că tot ce e promovat online e prin Transilvania, dar am găsit o bucățică din Transilvania în județul Caraș-Severin, care e la o aruncătură de băț de noi.

Ținând cont că ziua lui Chloe a fost vineri, n-am putut pleca decât sâmbătă și ne-am cazat la Bacolux Afrodita Resort & Spa.

Noi am mai fost de două ori, iar eu singură de mai multe ori, prin prisma serviciului, însă cu Chloe niciodată.

Știam că e baby-friendly, dar la fața locului am știut că nu puteam face o alegere mai bună.

Evident, m-am înarmat de acasă cu tot ce trebuia, inclusiv scutece de apă, însă am observat că aveau și acolo, chiar în recepția spa.

Mi s-a părut incredibil că am fost de atâtea ori și n-am observat niciodată asta.

Cert e că n-am ieșit din hotel deloc până duminică și cam așa s-au desfășurat toate sejururile noastre acolo.

Punctul culminant a fost la Aqua Splash, unde Chloe s-a distrat la maxim, dar și noi cu ea.

Pentru cină, am ales mesele tip bufet suedez și a fost perfect pentru că Chloe e super moody cu mâncarea și am momente în care nu știu ce să-i mai dau să mănânce, așa că și-a ales ea direct.

Asta nu ne-a scăpat de un spălat al mâinilor în piure, dar a și mâncat câte ceva.

În restaurant au fost multe scaune de bebeluși sau scaune înalte, așa că nu am avut probleme din punctul acesta de vedere. Ea poate sta și pe scaun normal, însă ajunge mai bine la masă și e risc mai mic să se murdarească cu un scaun înalt.

Noi ne-am făcut planul că după cină vom mai mergem puțin la bar să beau eu un Hugo, Marius o bere, iar Chloe un suc, însă la ora 22 deja eram în pat toți.

A doua zi, ne-am trezit și am luat micul dejun, apoi am mai mers puțin pe la locul de joacă.

Am plecat de la hotel în jur de 12:30-13 și ne-am gândit că e prea devreme să mergem acasă, așa că am dat un search rapid să vedem pe unde putem ajunge repede.

Uite așa am ajuns la Morile de la Rudăria, la aproximativ o oră distanță de Herculane, iar drumul spre locație mi-am amintit de zona transilvăneană.

Știam de acest loc de prin 2020 de la o colegă de serviciu, dar am tot amânat.

Cum afară s-a încălzit puțin, am zis că e ocazia perfectă să port una dintre rochițele comandate recent de la Bonprix.

Rochie Bonprix

Îmi doream de mult modelul acesta, e super lejeră și pretty, iar materialul e calitativ.

Revenind la drumeția noastră, Chloe a fost super fericită că vedea, de-o parte și de alta, cai, vaci, capre și întreaga priveliște, în sine, e feerică în zonă.

La fața locului, este o parcare amenajată, unde se poate lăsa mașina contra cost (10 lei), iar pentru a vizita morile nu se percepe taxă.

Noi am fost doar la 4 mori pentru că deja se făcuse cam târziu și cu un toddler obosit vizitatul devine mai greu.

Oricum, a fost mega încântată că a putut face și ea câte ceva pe acolo, s-a jucat cu mălai și cu mătura, să verse în cuvă mălaiul acumulat la baza morii.

Am cumpărat de acolo mălai, făină integrală, o dulceață de căpșuni fără îndulcitori și o socată incredibil de bună, regret și acum că n-am luat și sirop de socată să ne mai facem acasă, dar sigur vom mai ajungem curând pentru că vreau să trecem pe la toate morile, deși cred că-ți ia cam o zi, deoarece sunt distanțe măricele între ele.

Tot drumul înapoi spre casă Chloe a dormit în mașină, iar când am ajuns mi-a spus “Mami, hai în cameră la hotel.”

Mi s-a părut genială toată experiența, pentru o excursie de o zi a fost mega relaxant, odihnitor, dar și nice că am mai descoperit un loc nou.

Sunt curioasă dacă voi ați fost la Morile de la Rudăria până acum?

Lasă un comentariu

Proiectează un site ca acesta, cu WordPress.com
Începe